Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016

Μια νέα αρχή

Κάπου στα τέλη του 2012, είχα ανοίξει ένα blog για να λέω τα δικά μου, το Terring's Terrible Blog. Δεν είχε συγκεκριμένη θεματολογία, με αποτέλεσμα πότε να γράφω κάτι για το Διάστημα, πότε κάτι που με απασχολούσε και με ενοχλούσε, πότε μια βλακειούλα για χαβαλέ και σάτιρα. Είχε πλάκα στην αρχή, μα κάπου στις αρχές του 2014 το σταμάτησα. Είχε πεθάνει ο υπολογιστής μου, και κάποια στιγμή έχασα τον έλεγχο του blog μου και δεν μπορούσα να έχω πρόσβαση ούτε απ' το λάπτοπ που είχα μετέπειτα, ενώ είχα ήδη αρχίσει να χάνω το ενδιαφέρον μου.

Μα ο πραγματικός λόγος που το σταμάτησα το blog  ήταν επειδή από ένα σημείο και μετά δεν ένιωθα ότι το έγραφα εγώ, μα κάποιος άλλος που προσπαθούσα να μιμηθώ. Είχα επηρεαστεί τόσο πολύ από διάφορους ανθρώπους, σε τέτοιο βαθμό, που κάποια στιγμή ένιωθα ότι άλλοι έγραφαν και εκφραζόντουσαν στη θέση μου και όχι εγώ. Πλέον κοιτάω το παλιό μου blog και νιώθω αμηχανία με πάρα πολλά απ' όσα είχα γράψει. Ευελπιστώ να μην επαναλάβω τα ίδια λάθη, αν και δεν μπορώ να υποσχεθώ για τίποτα.

Μα όπως και τότε, έτσι και τώρα κάποια πράγματα παραμένουν ίδια. Όπως και τότε, έτσι και τώρα, έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια blogs, που το μόνο που διαβάζω είναι βελάσματα και copy-paste με ό,τι άκυρο και προσβλητικό μπορείτε να φανταστείτε. Γι' αυτό και αποφάσισα να ξαναφτιάξω το δικό μου blog. Εδώ θα γράφω ό,τι μου αρέσει, ό,τι με προβληματίζει, ό,τι με ανησυχεί και ό,τι με εκνευρίζει, χωρίς όμως να ξανακάνω τα προηγούμενα λάθη. Το αν αυτό αφορά αστρονομία, τεχνολογία, ιστορία, φιλοσοφία, σκεπτικισμό, κριτική σε ό,τι μου κινήσει το ενδιαφέρον, σάτιρα ή οτιδήποτε άλλο... ε, τι να σας κάνω;

Είμαι ο Terring και επέστρεψα.

Ελπίζω...

Καλώς σας ξανά-βρήκα, βρε. Και όπως και την προηγούμενη φορά, ορίστε μια μουσικούλα για το ποδαρικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου